اخبار
استقرار ميز خدمت در توزيع برق شيراز
مدير روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق شيراز گفت: بر اساس دستور صريح رياست جمهوري در خصوص استقرار ميز خدمت در ادارات، سازمانها و شركتهاي دولتي (كه به نوعي از بودجه عمومي استفاده مي كنند)، شركت توزيع نيروي برق شيراز نسبت به ايجاد و استقرار ميز خدمت و تسهيل در روند خدمت رساني به مشتركين و ايجاد نظام اداري پاسخگو و كارآمد اقدامات بسياري را اجرايي كرد.

مدير روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق شيراز گفت: بر اساس دستور صريح رياست جمهوري در خصوص استقرار ميز خدمت در ادارات، سازمانها و شركتهاي دولتي (كه به نوعي از بودجه عمومي استفاده مي كنند)، شركت توزيع نيروي برق شيراز نسبت به ايجاد و استقرار ميز خدمت و تسهيل در روند خدمت رساني به مشتركين و ايجاد نظام اداري پاسخگو و كارآمد اقدامات بسياري را اجرايي كرد. 

به گزارش روابط عمومي توزيع نيروي برق شيراز، سيد باقر احمدي با بيان اينكه توزيع برق شيراز را مي توان از دستگاه‌هاي اجرايي پيشگام در استقرار ميز خدمت در فارس دانست، گفت: به منظور اجراي الزامات ميز خدمت با دستور مديرعامل، كارگروه ميز خدمت تشكيل شد و در اين كارگروه موضوعات مختلف مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

احمدي با بيان اينكه هم اينك بخش مهمي از خدمات شركت توزيع نيروي برق شيراز، با استفاده از زيرساخت اينترنتي به طور غير حضوري قابل ارائه است، گفت: با طراحي بخشي با عنوان ميز خدمت در وب سايت شركت توزيع برق شيراز. نوع خدمات قابل ارائه به شكل غيرحضوري مشخص شده است.

او گفت: اين خدمات همچنان و به طور پيوسته بر روي سايت شركت توزيع نيروي برق شيراز ارتقاء داده شده و در صورت امكان خدمات جديد متناسب با نياز مشتركين به آن اضافه مي شود. به عنوان نمونه بروشورهاي راهنماي ارائه تمامي خدمات اين شركت، بسترهاي ارائه خدمات (حضوري، تلفني، دفاتر پيشخوان و اينترنتي) و تمامي اطلاعاتي كه مشتركان احتياج دارند، در اين قسمت بارگذاري شده است.

احمدي با بيان اينكه ارائه خدمات از طريق دفاتر پيشخوان دولت توسط شركت توزيع نيروي برق شيراز عملياتي شده است و هم اينك بيش از 400 مركز دفتر پيشخوان در حوزه فعاليتهاي اين شركت قرار دارد، گفت: هم اينك در دفاتر پيشخوان به شكل مستمر پايش‌هاي نظارتي و مديريتي بر عملكرد اين دفاتر انجام مي‌شود.

او با اشاره به برگزاري دوره‌هاي آموزشي نظير ارتباطات موثر، پاسخگويي به مراجعين، تكريم ارباب رجوع و .. توسط توزيع نيروي برق شيراز براي مديران و كارشناسان دفاتر پيشخوان دولت، نيروهاي استخدامي جديد با هدف ارتقاء سطح كيفي خدمات ارائه شده، گفت: ارزيابي‌ها نشان دهنده مطلوبيت سطح رضايتمندي مردم از روند ارائه خدمات است.

مدير روابط عمومي توزيع نيروي برق شيراز گفت: علاوه بر اقدامات اعلامي و اطلاع رساني در خصوص شفافيت فرآيند ارائه خدمات و ..، همچنين درج شماره هاي تماس مديران در وب سايت شركت، معاونان و مديران اين شركت با حضور در مساجد و جمع مردم، زمينه ارائه خدمات به مشتركين و پاسخگويي به مردم را فراهم كرده‌اند.

احمدي با اشاره به حضور مديران اين شركت در يكي از مساجد شهرك بهاران و مهدي آباد شيراز، گفت: همزمان با حضور نماينده محترم ولي فقيه در فارس و امام جمعه شيراز (در شهرك بهاران) و فرماندار اين شهرستان در مسجد ابوالفضل مهدي آباد، مديران و كارشناسان توزيع نيروي برق شيراز نيز با هدف ارائه پاسخ به سئوالات شهروندان و رفع موانع و مشكلات احتمالي، حضور داشتند و پاسخگوي شهروندان محترم بودند.

مدير روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق شيراز با تصريح اينكه حضور مديران اين شركت در مساجد و مجامع عمومي با هدف پاسخگويي و تسهيل خدمات قابل ارائه، تداوم خواهد داشت؛ گفت: تلاش شده است كه زمان و مكان حضور مسئولان برق شيراز به موقع اطلاع رساني شود و مضاف بر حضور مديران در ميان مردم، مدير عامل نيز هر هفته روزهاي پنج شنبه در دفتر كار خود پاسخگوي شهروندان و متقاضيان محترم مي باشد.

تاریخ:
1397/07/07
تعداد بازدید:
101
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات ( 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به  شركت توزيع نيروي برق شيراز  مي باشد.
Powered by DorsaPortal